Rytas Staselis (ryst1966) (ryst1966) wrote,
Rytas Staselis (ryst1966)
ryst1966

OMNITEL "lojalumo" programos

Šiaip aš "Omnitel" klientas jau mažiausiai 12 metų. Su stažu. Tačiau šitą lojalumo rodiklį galiu pasilikti sau beigi susikišti į vieną vietą. Empyrinė naudojimosi kompanijos teikiamomis paslaugomis patirtis rodo: keletą kartų OMNITEL savo rinkodara man tarsi pirštu baksnojo - "keisk mob. ryšio kompaniją". Ok, kaip nuolatinis klientas turiu galimybę kas porą metų už simbolinę kainą įsigyti naujesnio modelio telefono aparatą, tačiau jokio kito stimulo likti lojalus nesu patyręs arba to neprisimenu. Ir šiuo atveju, jeigu šlubčioja mano atmintis, tatai daugiau tos kompanijos, o ne mano problema.

 

O štai apgailėtinus OMNITEL  mėginimus apknisti "ant posūkio" paskutiniu metu kaip klientas patiriu kone kasmet. Pernai - kaip ir daugeliui kitų klientų kompanija pasiūlė "asmeninį" planą (tada, rodos, dėl to neteko pusės šimto tūkstančių klientų).
Šiemet kompanijos parengtas siurprizas laukė OMNI Connect paslaugos pirkėjų. Mąsteliai mažesni, tačiau žinau, kad tokių, kaip aš yra daug daugiau.

Tie, kurių dvejus metus trukusi sutartis baigėsi šiemet, turėtų naršyti ieškodami prieš dvejus metus su OMNITEL pasirašytų popierių, atidžiai juos skaityti ir raštu pranešti kompanijai, jog paslaugos tiekimo sutartį norėtų pratęsti. Kadangi mano namuose (kaip, įtariu, ir daugelio) yra šūsnis visokių svarbių ir mažiau svarbių kontraktų su bankais, energetikos, apsaugos, komunalinių paslaugų tiekėjais, birželio viduryje neatsekiau, jog sutartis dėl OMNI Connect paslaugos baigiasi. Prisiminiau tik gavęs trečdaliu ar net dukart didesnę sąskaitą. Pirma mintis - gal atostogaujantys vaikai "prisuko" skaitliuką. Tačiau - ne. Už liepą sąskaita buvo dar didesnė :(

"Razborkės" jokių rezultatų nedavė. Kitam telefono gale vadybininkė paaiškino, kad kartu su dvejus metus galiojusia sutartimi nustojo galiojusios ir "suteiktos nuolaidos" (nurodė punktą). Todėl dabar paslaugos kaina siekia vos ne 1 Lt už 1 MB perduotos informacijos. Ji dar, kaip sakė - "pažiūrėjusi į kompiuterį", rado kito vadybininko įrašą, esą man skambinta rugpjūčio 4 ar 5 dieną (praėjus pusantro mėnesio nuo sutarties galiojimop pabaigos!) siūlant sutartį pratęsti. Žinia, mob. ryšio telefonas visus "įeinančius" skambučius taip pat fiksuoja: taigi tokio - neradau. Galų gale maloniai pasiūlė apsilankyti kompanijos salone ir tą reikalą iš naujo sutvarkyti.

Na, beveik kaip nusiš... prie tavo buto, o po to paskambinti į duris ir paprašyti tualetinio popieriaus.

Prieš keletą mėnesių, darant interviu su OMNITEL vadovu Antanu Zabuliu su kolega buvome net susikirtę. Manęs nelabai įtikino p. Zabulio aiškinimai apie tai, kokias pamokas jo vadovaujama  kompanija išmoko pernai nudegusi pasiūliusi lojaliems vartotojams "asmeninius" planais (mano požiūriu, tai buvo gudrus mėginimas išlaikyti tokias pat arba panašias pajamas, kaip "lašininiais metais", nepaisant aiškių požymių, kadkris ir mob. ryšio rinka). Jis tąsyk kažkaip gudriai aiškino, esą norėta padaryti kaip geriau, o išėjo...

Tame kolegiškame ginče aš nusileidau, tačiau likau su savo nuomone. Ko gero - buvau teisus. Nes niekaip kitaip negaliu paaiškinti, koks rinkodaros vadovėlis moko tokios schemos: net iš lojalaus kliento esant galimybei pirmučiausiai reikia nugręžti bent pusantro šimto litų, o po to pasiūlyti jam bendradarbiauti toliau.

Taip ir šiuo atveju: jeigu pasibaigusi sutartis būtų pratęsta automatu dar porai metų, OMNITEL vien už Omni Connect paslaugą būtų gavęs mažiausiai po 50 Lt per mėnesį (p. Zabulis tame interviu, beje, sakė, kad mob. ryšys yra tokia techniškai specifinė verslo rūšis, kuriame paslaugos kaina nėra grindžiama savikaina, o labiau kainų žaidimu skirtinguose rinkos segmentuose). O dabar mane privertė alkūnėmis trinti jų konkurentų salonų prekystalius.

Sumokėsiu aš jiems tuos 150 Lt.

Tags: gyvenimėlis, patirtis, rinka, verslas
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 17 comments