?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry Share Next Entry
OMNITEL "lojalumo" programos
sherman
ryst1966

Šiaip aš "Omnitel" klientas jau mažiausiai 12 metų. Su stažu. Tačiau šitą lojalumo rodiklį galiu pasilikti sau beigi susikišti į vieną vietą. Empyrinė naudojimosi kompanijos teikiamomis paslaugomis patirtis rodo: keletą kartų OMNITEL savo rinkodara man tarsi pirštu baksnojo - "keisk mob. ryšio kompaniją". Ok, kaip nuolatinis klientas turiu galimybę kas porą metų už simbolinę kainą įsigyti naujesnio modelio telefono aparatą, tačiau jokio kito stimulo likti lojalus nesu patyręs arba to neprisimenu. Ir šiuo atveju, jeigu šlubčioja mano atmintis, tatai daugiau tos kompanijos, o ne mano problema.

 

O štai apgailėtinus OMNITEL  mėginimus apknisti "ant posūkio" paskutiniu metu kaip klientas patiriu kone kasmet. Pernai - kaip ir daugeliui kitų klientų kompanija pasiūlė "asmeninį" planą (tada, rodos, dėl to neteko pusės šimto tūkstančių klientų).
Šiemet kompanijos parengtas siurprizas laukė OMNI Connect paslaugos pirkėjų. Mąsteliai mažesni, tačiau žinau, kad tokių, kaip aš yra daug daugiau.

Tie, kurių dvejus metus trukusi sutartis baigėsi šiemet, turėtų naršyti ieškodami prieš dvejus metus su OMNITEL pasirašytų popierių, atidžiai juos skaityti ir raštu pranešti kompanijai, jog paslaugos tiekimo sutartį norėtų pratęsti. Kadangi mano namuose (kaip, įtariu, ir daugelio) yra šūsnis visokių svarbių ir mažiau svarbių kontraktų su bankais, energetikos, apsaugos, komunalinių paslaugų tiekėjais, birželio viduryje neatsekiau, jog sutartis dėl OMNI Connect paslaugos baigiasi. Prisiminiau tik gavęs trečdaliu ar net dukart didesnę sąskaitą. Pirma mintis - gal atostogaujantys vaikai "prisuko" skaitliuką. Tačiau - ne. Už liepą sąskaita buvo dar didesnė :(

"Razborkės" jokių rezultatų nedavė. Kitam telefono gale vadybininkė paaiškino, kad kartu su dvejus metus galiojusia sutartimi nustojo galiojusios ir "suteiktos nuolaidos" (nurodė punktą). Todėl dabar paslaugos kaina siekia vos ne 1 Lt už 1 MB perduotos informacijos. Ji dar, kaip sakė - "pažiūrėjusi į kompiuterį", rado kito vadybininko įrašą, esą man skambinta rugpjūčio 4 ar 5 dieną (praėjus pusantro mėnesio nuo sutarties galiojimop pabaigos!) siūlant sutartį pratęsti. Žinia, mob. ryšio telefonas visus "įeinančius" skambučius taip pat fiksuoja: taigi tokio - neradau. Galų gale maloniai pasiūlė apsilankyti kompanijos salone ir tą reikalą iš naujo sutvarkyti.

Na, beveik kaip nusiš... prie tavo buto, o po to paskambinti į duris ir paprašyti tualetinio popieriaus.

Prieš keletą mėnesių, darant interviu su OMNITEL vadovu Antanu Zabuliu su kolega buvome net susikirtę. Manęs nelabai įtikino p. Zabulio aiškinimai apie tai, kokias pamokas jo vadovaujama  kompanija išmoko pernai nudegusi pasiūliusi lojaliems vartotojams "asmeninius" planais (mano požiūriu, tai buvo gudrus mėginimas išlaikyti tokias pat arba panašias pajamas, kaip "lašininiais metais", nepaisant aiškių požymių, kadkris ir mob. ryšio rinka). Jis tąsyk kažkaip gudriai aiškino, esą norėta padaryti kaip geriau, o išėjo...

Tame kolegiškame ginče aš nusileidau, tačiau likau su savo nuomone. Ko gero - buvau teisus. Nes niekaip kitaip negaliu paaiškinti, koks rinkodaros vadovėlis moko tokios schemos: net iš lojalaus kliento esant galimybei pirmučiausiai reikia nugręžti bent pusantro šimto litų, o po to pasiūlyti jam bendradarbiauti toliau.

Taip ir šiuo atveju: jeigu pasibaigusi sutartis būtų pratęsta automatu dar porai metų, OMNITEL vien už Omni Connect paslaugą būtų gavęs mažiausiai po 50 Lt per mėnesį (p. Zabulis tame interviu, beje, sakė, kad mob. ryšys yra tokia techniškai specifinė verslo rūšis, kuriame paslaugos kaina nėra grindžiama savikaina, o labiau kainų žaidimu skirtinguose rinkos segmentuose). O dabar mane privertė alkūnėmis trinti jų konkurentų salonų prekystalius.

Sumokėsiu aš jiems tuos 150 Lt.



  • 1
>Sumokėsiu aš jiems tuos 150 Lt.<

Va čia ir bėda - kad nėra kur eiti. Nes bitininkai ir tele2-dvejininkai irgi geri tik iki pirmo "užsirovimo"... Tiesiog nėra verslo tradicijų, kad klientas vertybė, o jau lojalus klientas - brnagenybė. Na, gal tik Kalvarijų turguje su tuo susiduriu, kai perku pomidorus pas savo "pomidorininką", dešrą pas "dešrininką" ir t.t.
Ir jau du metai kaip pasibaigė mano sutartis su Tele2 - nebepratęsiu (bet ir į kitas nepereinu, nes prasmės jokios).

Na, dar MEZONAS siūlo patrauklių dalykų su aiškiu minusu - laaaaabai ribota paslaugos apimtimi.

jamk vodafoną :)
ir užsidėk kokiam google kalendoriuj priminimą po dviejų metų, kai sutartis pasibaigs

Tai kad, ko gero, pas visus taip - pasirašai sutartį, tarkim, 2 metams, o pirmus metus gauni nuolaidą kažkąm - mėnesiniui, duomenims. Praiena metai, nuolaida baigiasi. Normalus verslas. TEO tikrai taip daro.
Nors jūsų atveju gal biški kitaip - pasibaigus sutarčiai ėmė galioti kažkoks kitas planas iš esmės, ir dar brangesnis. Nelabai panašu į nuolaidą. O gal vis tik ten normali terminuota nuolaida?

Sutarties galiojimo metu jie taikė apibrėžtą nuolaidą. Pasibaigus sutarčiai nuolaida baigėsi. Tačiau jie įrangos neišjungė, o tiesiog pradėjo skaičiuoti aukščiausiu tarifu.

TEO daro kiek kitaip, ten sutarties termino ribose keičiasi kaina. T.y. kažkiek laiko turi didelę nuolaidą, o paskui tos nuolaidos jau nėra, kol baigiasi sutartis. Bet klientai paprastai su tuo supažindinami. Šiuo atveju pasibaigus TEO sutarčiai klientas moka lygiai tą patį ką mokėjo prieš tai, tik tiek, kad jis turi teisę be jokių pasekmių nutraukti sutartį arba pasirašyti kitą, jei nori papildomų nuolaidų/dovanų ar pan.
Omnis čia iš tiesų keistai kažkaip... Arba pražiopsojo tokią didelę skylę, arba labai nori, kad klientai pas juos patys eitų ir skambintų, kas jau senokai pasibaigę...

linksmas tavo post'as

pagalvojau:), jei Lietuvoje būtų liberalesnė šaunamųjų įsigijimo tvarka, tai to instrumento pagalba, tikriausiai, būtum pabaksnojęs į operatoriaus "klaidas" sąskaitoje ir pareikalavęs keisti "rinkodarą":)

lojalumas mobiliame pasaulyje nėra jau kokia tai dorybė.
Reikia atsinaujinti ir nuolat keistis:)
Naujas tinklo klientas sutartą laikotarpį dažniausiai gauna
geresnes sąlygas, nei "lojalus"

p.s.bičių sutartyse yra lygiai toks pat "skaudus" punktas

Re: linksmas tavo post'as

:)

"mėginimas išlaikyti tokias pat arba panašias pajamas, kaip "lašininiais metais", nepaisant aiškių požymių, kadkris ir mob. ryšio rinka"

"tokios schemos: net iš lojalaus kliento esant galimybei pirmučiausiai reikia nugręžti bent pusantro šimto litų, o po to pasiūlyti jam bendradarbiauti toliau"


Būtent.

Eik šikt, Omnitel, eikit šikt, visi pasaulio zabuliai. Pasakiau po 7 metų vad. lojalumo pernai

Nematau reikalo verkti. Ar beprasmiškai pykti. Biznis iz biznis. Ką sugebi rinkoje rasti, ką sugeba rinka pasiūlyti tą ir turim.

Re: jausmai ir biznesas

Nerandu ryšio tarp žodžių junginių "Nematau reikalo verkti. Ar beprasmiškai pykti" ir "Ką sugebi rinkoje rasti, ką sugeba rinka pasiūlyti tą ir turim", tik absoliučiai visiškai bet ką reiškiančią frazę "Biznis iz biznis".

Tu kas, šventikas pelno darymo bažnyčioj?

Ar pyktis = beprasmybė?

Ar tai, ką rinka siūlo, yra tai, ką ji realiai galėtų siūlyti, ir ar tai, ką rinka realiai galėtų siūlyti, yra tai, ką ji turėtų siūlyti?

Kas yra kieno sudėtinė dalis: žmogaus gyvenimas -- biznio ar biznis -- žmogaus gyvenimo?

Koks yra žmogaus gyvenimo tikslas, visais įmanomais būdais ir priemonėm visų kitų ir visko kito sąskaita krauti didžiausią įmanomą kapitalą?, ačiū, ne

Re: jausmai ir biznesas

Bandau nutiesti ryšį tarp minėtų junginių: man pasirodė, kad žodžiuose "eikit šikt" yra pykčio arba liūdesio. Dėl to siūliau neverkti arba nepykti. Nes tai yra beprasmiška mano nuomone. Vartotojiškas požiūris, kad jei daug vartoji, tai jau labai esi šventas mano nuomone yra smerktinas.
Pirminis verslo tikslas yra naudos kūrimas verslo turėtojams todėl ir sakau, kad tai yra verslas ir kad verkiančio arba pykstančio vartotojo jis kartais tiesiog "nepastebi", nes jam nelabai "įdomu".
Vietoje to kad verkti ar pykti, kad esi toks šventas ir tiek daug davei pinigų vienai bendrovei ir dėl to jautiesi neįvertintas geriau imk ir pažiūrėk ką rinka siūlo. Jeigu moki gerai ieškoti gauni geriausia ką rinka turi. Jei tingi ieškoti arba nemoki gauni tai ką įkiša.

Turbūt supykote dėl "verkti" ir "pykti" dėl to taip negatyviai pažiūrėjote į mano ankstesnį komentarą?

Galbūt smerktinas bendrovės didelės siekis kurti bjaurias sutartis, ir jeigu vartotojas nori jomis pasinaudoti maksimaliai naudingai, jis privalo labai atidžiai skaityti visą sutartį ir numatyti veiksmus, kuriuos jis privalės atlikti ne vieną karta, o gal ir kelis sutarties galiojimo metu ar jai baigiantis galioti.

Bet iš kitos pusės - visoje šiuolaikinės informacinės aplinkos mėšlyne žmogus tiesiog privalo atsirinkti kas jam svarbu ir tam skirti daugiau dėmesio.

Re: jausmai ir biznesas

"žmogus tiesiog privalo atsirinkti kas jam svarbu ir tam skirti daugiau dėmesio" - arba atsirinkti, kas jam nebūtina ir užkardyti savo polėkius:).
mano mob. sąskaitos nuo pat pradžios nesiekė daugiau 35 litų, o dažniausiai ir 30-ies. užtat dėl to, kad gaučiau daugiau ir ieškočiau, kaip čia sumokėti mažiau, galvos sukti nereikia:)

(Deleted comment)
Nemanau, kad Omnis pasimokė, bent jau kai lygini tai, ką pas juos gauna seni klientai, o ką jie siūlo naujiems. Vat Bitė - pasimokė. Šitie kažkada nugręžė iš manęs, persirašydami sutartį nuo firmos tiek, kad buvau piktas, kaip velnias. Bet paskui pasiūlė variantą, kuris išties gavosi pigiausias, bent jau man su mano vartojimo apimtim, tad nepaisant piktumo, pasilikau pas juos. Omnis tuo tarpu, atrodo, elgiasi priešingai - senus klientus sunkia be skrupulų, o naujiems siūlo ypatingas nuolaidas. T.y., orientacija į perbėgėlių gaudymą.

Ilgalaikiu požiūriu tai yra žiaurus kompanijos feilas, nes skatina pačios blogiausios klientūros susirinkimą ir geriausios klientūros atidavimą konkurentams. T.y., vardan trumpalaikių pelnų aukojamos visos ilgalaikės perspektyvos. Bėda tik tame, kad jei jau kompanija pasuko šitu keliu, grįžt atgal labai sunku: ima trūkti lėšų persiorientavimui į ilgalaikius.

Kita vertus, finansiniu požiūriu, staigus formalių rodiklių auginimas kartais reiškia tiesiog marafetą, daromą pvz., prieš pardavimą ar pan.. Šiuo atžvilgiu būtų įdomu pasižiūrėti, kokiuose segmentuose Omnis daro didesnes investicijas, o kur daro taupymus, nors aišku, tokios info, ko gero, negausim :-)

Fwd: Omnitel klientai, neleiskim tyčiotis

Šiandien per facebooka gavau linką į vienos merginos postą :)

Daiva Stankevičiūtė on Wednesday, August 18, 2010 at 12:21pm

Ar jus irgi gavot toki laiska?

---------- Forwarded message ----------
From: R.Sokolov
Date: 2010/8/17
Subject: Fwd: Omnitel klientai, neleiskim tyčiotis
To: Irena Vasiliauskiene, Georgij Sokolov, girmantas.veik@gmail.com, Dmitrij, Marius Raula, Vaida M, Monikute, Daivos naminis, kestutis.vasiliauskas@gmail.com, goda kavaliauskaitė, Marius Urbonas, rimkus@gmail.com, apskaita@gmail.com, Radviliskio tiekejai, andriux@one.lt, Info, Rokas Paulauskas

[skipped]

---------- Persiųstas laiškas ----------
Nuo: *Edita :))*

Sveiki, Kreipiuosi į visus kas naudoja Omnitel ryšį. Aš nesuprantu, kiek šitos NESĄMONĖS gali tęstis, todėl manau, kad mes galim tai pakeisti.

Mano vyras gavo iš Omnitel pasiūlymą paslaugoms, už labai gerą kainą: kelis kartus pigiau, nei aš sumoku už asmeninį planą plius telefonai po vieną litą. O man kaip senai abonentei reikia mokėti kelis kartus BRANGIAU. Tur būt jau visiems žinoma situacija? Manau, kad visiems pažįstama. Jau visa Lietuva juokėsi iš tų, kas gavo Omnitel asmeninius planus su vienašališkai pakeistom kainom, o dabar juokiasi dar labiau, kai palygina kiek gauna nauji klientai. Taip atrodo, kad kuo senesnis klientas, tuo didesnė šiukšlė. MOKI DAUGIAU UŽ VISUS, o pasiūlymų jokių. Tuo tarpu nauji gauna pigiau už savikainą. Mano vyrui pasiūlė 1000 litų nuolaidą telefonui ir 1000 minučių, 600 SMS nemokamai per mėnesį kai per 2 metus už tą planą reikia sumokėti 900 litų. Gaunasi pigiau negu savikaina. Tai kas apmoka naujų klientų sąskaitas? Žinoma, kad mes - tie kas naudoja Omnitel metų metais.

Užsienyje įmonės daro kitaip, kuo senesnis klientas, tuo daugiau nuolaidų. Net visos siuvyklos pas mus daro nuolaidas seniems KLIENTAMS. Nes seni klientai atneša didžiausią pelną įmonei. Bet pardavimų vadybininkai gali kelnes nusimauti kad tik parduoti kuo daugiau. Seni klientai jiems nerūpi nes jie gauna bonusus tik iš naujų. Tai kaip PASITYČIOJIMAS iš senų klientų. Todėl aš siūlau išeitį. Jei esate senas klientas, kreipkitės į Omnitel ir PAREIKALAUKITE iš jų PIGAUS plano. Kad reikėtų mokėti ne daugiau kaip naujiems, o PIGIAU. Omnitel gali tai padaryti ir jie tai padarys, jei tik kreipsis pakankamai daug žmonių. Nes jie nenori prarasti klientų iš kurių gauna daugiausiai pinigų. Jei jie praras senus vartotojus, juos ištiks bankrotas.

Viską padaryti labai lengva, tiktai reikia šį laišką PERSIŲSTI visiems savo draugams ir KREIPTIS Į OMNITEL telefonu, elektroniniu paštu arba užsukus į bet kurį Omnitel saloną. Omnitel telefono numeris 8698-63333, elektroninis paštas info@omnitel.net- REIKALAUKIME gerų sąlygų ir to, kad esamiems klientams paslaugos būtų ATPIGINTOS tiek kiek naujiems.

Seniems klientams reikia tokių planų, kaip čia - http://www.flickr.com/photos/53070391@N03/4898227042/ arba čia - http://tinyurl.com/24d46m7

Šitą planą gali kiekvienas atsispausdinti ir tada Omnitel neturi kur dingti, jiems liks duoti ir jums, tai išbandyta, jei pateiki jiems įrodymą, ką jie daro, tada jie duos tokį ir seniems klientams.

Mes galime tai padaryti, nes jie iš mūsų gauna pinigus. Ir tai nekainuoja nieko, tik reikia, kad kiekvienas prisidėtų prie šitos akcijos. Gavai šitą laišką, persiųsk visiems draugams ir pareikalauk, kad Omnitel pradėtų į tave žiūrėti kaip į žmogų, o ne kaip į melžiamą karvę. TU GALI TAI PADARYTI. Padarykim kad ir mes gautume padorius planus už padorias kainas!

Re: Fwd: Omnitel klientai, neleiskim tyčiotis

Aš raštu pareikalavau paaiškinimų dėl aukščiau aptartos problemos. Tačiau įtariu, jog klientų lojalumas OMNITEL yra vertas balalaikos. Fast money yra svarbiau.

  • 1